Diety w chorobach

W XXI wieku żyjemy coraz szybciej. Nie mamy czasu na spokojne przygotowanie posiłków. Zwykle jemy byle jak i byle gdzie. Wspomagamy się różnego rodzaju farmaceutykami, które mają nam pomóc w utrzymaniu dobrej formy.

Paradoksem naszych czasów jest nieograniczony dostęp do żywności, a pomimo tego niedożywienie w społeczeństwie rośnie. Zaczęto diagnozować wiele chorób tzw. Cywilizacyjnych, które dotykają coraz większą ilość osób (cukrzyca, nadciśnienie itp.). Miliony ludzi jest pod stałą kontrolą lekarzy, zażywają leki, a nie myślą zupełnie o zmianie nawyków żywieniowych.

Choroby dietozależne

Dieta jest ważnym elementem leczenia wielu chorób. Dzięki prawidłowej diecie możemy zlikwidować wiele dolegliwości. W swoim gabinecie zajmuję się układaniem diet dla osób cierpiących na różne choroby zależne od diety.
W swoim gabinecie zajmuję się przede wszystkim układaniem diet w chorobach dietozależnych takich jak:

• dieta w cukrzycy
  • dieta w chorobach serca
  • dieta na wysoki cholesterol
  • dieta nad nadciśnienie
  • dieta w chorobach tarczycy – Hashimoto
  • dieta w osteoporozie
Nieniejszy mail jest pułapką na osoby rozsyłające niechciane wiadomości. Prosimy o nie wysyłanie na niego żadnych wiadomości gdyż Państwa adres może zostać pernamentnie zablokowany. alexander@secretcats.pl. Jeśli jesteś właścicielem niniejszej strony możesz usunąć tę notkę jednak pamiętaj, że ta pułapka ogranicza niechciane maile wpadające na Twoje skrzynki pocztowe.

secretcats.pl - tworzenie stron internetowych